Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Onze klachten-procedure

Wat te doen bij klachten

Bij eventuele klachten over uw behandeling en/of behandelaar, gaan wij ervan uit dat u dat aan ons vertelt. Allereerst adviseren wij u dit bij de desbetreffende therapeut of praktijkhouder kenbaar te maken. Vindt u het moeilijk om dit gesprek aan te gaan, kunt u ook een familielid of vertrouwenspersoon meenemen. Voor advies of bijstand over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij Zorgbelang.

Met ingang van 1 Januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook onze praktijk voldoet aan deze eisen. Wij zijn aangesloten bij Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Deze Stichting draagt zorg voor de klachten en geschillenregeling. Daarnaast zijn we onderhevig aan het tuchtrecht reguliere en complementaire zorg (TCZ).

Wij zullen uw klacht zo goed mogelijk en in vertrouwen proberen op te lossen. Mocht dit naar tevredenheid lukken, kunt u uw klacht indienen bij: 

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent over onze werkwijze en vertrouwen op een prettige samenwerking met u.

StatCounter - Free Web Tracker and Counter